• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Közösségi oldalakon a hamis Viagra ellen

Gyógyszerpiac Forrás: HENT Hírlevél

Két ismert közösségi felülettel bővítette gyógyszerhamisítás elleni kampányfelületeit a Pfizer gyógyszergyártó.

A spam üzenetekben hirdetett, potenciálisan veszélyes készítményekre fókuszál közösségi online kampányában a Pfizer gyógyszergyártó. A Viagra, azaz a világ talán legnagyobb arányban hamisított készítményének eredeti gyártója szerint a hamisítók rendkívül gyorsan alkalmazkodnak az internet kínálta új lehetőségekhez. Az e-mailben küldött levélszemét mellett már a közösségi oldalakon is érzékelhető a jelenlétük.

A cég szerint ezért egyre fontosabb, hogy a fogyasztók megismerjék a spam üzenetekben kínált készítmények veszélyeit, és tisztában legyenek azzal, ha ilyen jellegű kéretlen hirdetéssel találkoznak, hogyan jelezhetik azt az adott weboldal üzemeltetőjének.

A kampányról beszámoló InPharm portál híradása szerint a Twitter (@realdangeruk) és Facebook (facebook.com/realdangerUK) felületén a Pfizer részletes tájékoztatást ad az illegálisan terjesztett, rendszerint hamis gyógyszerek fogyasztásának kockázatairól, elmagyarázza, mi az a spam hirdetés, továbbá, hogy felhasználóként melyik online felületen, hogyan lehet fellépni a spamek ellen.

A közösségi jelenlét a korábban Nagy-Britanniában indított Real Danger című médiakampány folytatása. Ennek keretében mutatta be a cég azt a vitatott, ám kétségkívül hatásos kampányvideót, amelyben egy férfi az illegálisan rendelt gyógyszer bevételét követően döglött kampányt köhög fel, utalva ezzel arra, hogy sosem lehetünk biztosak abban, a bizonytalan forrásból származó készítmények valójában milyen összetevőket tartalmaznak.