Együttes erővel küzd az Eli Lilly és a Sanofi-Aventis a potencianövelő sikeréért.
Az Eli Lilly a Sanofi-Aventis segítségével igyekszik piacra dobni potencianövelő gyógyszerének új kiszerelési formáját az Egyesült Államokban.
A kétéves együttműködés, amelynek részleteit nem hozták nyilvánosságra, mintegy két héttel ezelőtt kezdődött. Eszerint a franciaországi székhelyű gyógyszergyár a terméknek az USA-ban januárban törzskönyvezett, napi egyszeri adagolású, 2,5 és 5 mg-os hatóanyag-tartalmú formájának marketingjében vesz részt. A gyógyszer forgalmazására kiadott engedély az FDA (az amerikai gyógyszerengedélyező hatóság) javallata szerint olyan férfiakat érint, akik „a gyógyszer két egymást követő beszedése között eltelt időszak tetszőleges időpontjában" kívánnak szexuális életet élni.
Az engedélyezés idején a Lilly úgy nyilatkozott, hogy a készítmény új adagolási formája, amely Európa egyes részein is forgalomban van, elsősorban „a merevedési problémákkal küszködő férfiak azon csoportja számára előnyös, akik előreláthatólag gyakrabban (pl. hetente kétszer) élnek nemi életet". A gyógyszer 2007 negyedik negyedévére vonatkozó forgalma elérte a 346,2 millió dollárt (ez 29 százalékos növekedést jelent), amely a Sanofi segítségével várhatóan tovább fog növekedni.