• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

A háztartási élelmiszerbiztonságot ösztönzi a Nébih kampánya

Hírek 2020.02.11 Forrás: MTI
A háztartási élelmiszerbiztonságot ösztönzi a Nébih kampánya

A program az élelmiszerek és az ételmaradékok helyes tárolását, a hűtőszekrények megfelelő használatát, is bemutatja.

Idén a háztartási élelmiszerbiztonság és élelmiszerhigiénia jelentőségére hívja föl a fogyasztók figyelmét a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Ételt csak okosan! című kampánya.

A program az élelmiszerek és az ételmaradékok helyes tárolását, a hűtőszekrények megfelelő használatát, az ételek megfelelő elkészítését mutatja be - írták. A Nébih ehhez kapcsolódva tárolási és használati útmutatót tett közzé az eteltcsakokosan.hu honlapon, közösségi oldalán pedig #hűtőkihívás jelöléssel várja a fényképeket a rendezett hűtőszekrényekről. A kihívás december 3-án zárul.

Az Ételt csak okosan! élelmiszerbiztonsági kampány hét éve indult. A tájékoztató anyagok internetes oldalakon, nyomtatott kiadványokban és rendezvényeken keresztül egyre szélesebb közönséghez jutnak el - írták. A Nébih a szemléletformáló programot azzal indokolta, hogy tudatos odafigyeléssel az élelmiszer eredetű betegségek 70 százaléka elkerülhető.