• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Életmentő kampány indult a véradás támogatására

Hírek 2018.08.04 Forrás: Weborvos
Életmentő kampány indult a véradás támogatására

Augusztus első két hete a legkritikusabb a véradás szempontjából - rendhagyó eseménysorozattal figyelmeztetnek.

Egy különleges kreatív megoldással hívja fel a figyelmet a véradás fontosságára a Jcdecaux, a Magyar Vöröskereszt és a HD Group. Az életmentő töltés elnevezéssel futó közterületi installációkkal Budapest több pontján találkozhatnak a járókelők.

A Jcdecaux, a Magyar Vöröskereszt és a HD Group összefogásával figyelemfelkeltő kampány indult a véradók ösztönzésére Budapesten. Augusztusban a város több pontján lehet találkozni a megjelenéssel, és olyan interaktív megállókkal is – a Margit híd budai hídfőjén és a Móricz Zsigmond körtéren -, amelyek non-stop mobiltöltő állomásokként funkcionálnak. A cél, hogy ezzel a kreatív, figyelemfelkeltő megoldással a rendszeres és az új véradók figyelmét is felhívják arra, hogy a véradás mindig életmentő.

„Nyáron a nagy meleg és a szabadságolások miatt csökken a véradói aktivitás. Augusztus első két hete mindig a legkritikusabb, így nagy öröm számunkra, hogy a kreatív szakembereknek hála, ilyen rendhagyó módon hívhatjuk fel a lakosság figyelmét arra, hogy véradókra nyáron is szükség van” – mondta el Kardos István, a Magyar Vöröskereszt főigazgatója.

A HD Group „Az életmentő töltés” című pályázatával elnyerte a Jcdecaux Innovate Awards különdíját. A Jcdecaux egy pályázat kapcsán biztosította a reklámfelületeket és önköltségi áron a kivitelezést a Vöröskeresztnek, a HD Group pedig az ötletet, ami a vérszükségletet a telefontöltés iránti folyamatos igénnyel állította párhuzamba.  

A napi biztonságos vérellátáshoz 1600-1800 véradóra lenne szükség, ezért a Vöröskereszt minden lehetőséget megragad, hogy véradókat toborozzon. A pontos véradóhelyszínek és időpontok a www.veradas.hu oldalon, valamint a Vöröskereszt ingyenes véradós mobilapplikációján érhetőek el.