• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Ismét Superbrands díjas a Budai Egészségközpont

Hírek Forrás: Weborvos

A díjat egy neves hazai gazdasági szakemberekből álló független zsűri értékelése és reprezentatív kutatás alapján ítélik oda.

A Budai Egészségközpont 2012, 2013 és 2014 után idén is elnyerte a Superbrands díjat. Az egészségközpont küldetése a társadalom életminőségének javítása, a partnerekre szabott, magas minőségű ellátással. Ezzel párhuzamosan nagy hangsúlyt fektet saját munkatársai testi-lelki egészségére is. Mindemellett pedig kiemelten fontos számukra a társalmi felelősségvállalás: emberi és anyagi erőforrásokkal támogatnak olyan ügyeket, amelyeknek köszönhetően egészségesebb társadalom jöhet létre.

„A Superbrands elismerés számunkra egy fontos visszajelzés, hogy céljaink és értékrendünk – megbízhatóság, magas szakmai színvonal, magas minőség, diszkréció és átláthatóság – mások számára is példaértékűek. Természetesen szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük, hogy minél több hozzánk forduló ügyfél életminőségén javíthassunk" – mondta Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.

A Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, az olyan márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, valamint biztosítják ezeknek az értékeknek a fenntartását. A jelöltekről a világ közel 90 országában egy független és önkéntes szakértőkből álló bizottság, azonos előírásokat követve dönt. Az elismerésre sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, a díjat egy neves hazai gazdasági szakemberekből álló független zsűri - a Superbrands Szakértői Bizottság - értékelése, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet 800 fős reprezentatív kutatása alapján ítélik oda.

A Budai Egészségközpont, Budapest egyik vezető magánegészségügyi szolgáltatója, jelenleg több mint 230 hazai és multinacionális szerződött vállalati partner, és mintegy 150.000 magánpáciens számára kínálja az egészségügyi szolgáltatások széles palettáját. Az intézményben több mint száz elismert szakorvos, mintegy negyvenöt szakterületen várja pácienseit, családias és elegáns környezetben. Személyre szabott szolgáltatásaival, orvosai kiemelkedő szaktudásával, a legmodernebb berendezésekkel és a páciensek igényeinek folyamatos mérésével biztosítja a megbízható, magas minőséget partnerei számára. A Budai Egészségközpont weboldalának okostelefonra optimalizált verziójával páciensek bármikor, bárhonnan tájékozódhatnak a szolgáltatásokról. Az egészségközpont honlapja és annak mobil verziója a www.bhc.hu www.ogk.hu címekre kattintva érhető el