• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Ismét Superbrands díjas a Euromedic Diagnosztika

Hírek Forrás: Weborvos

Hazánkban tizenegy központot működtet az Európa tizenöt országában jelenlévő EDM.

Idén kilencedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Euromedic Diagnosztika márkát érdemesnek találta a Superbrands védjegy viselésére - tudatja közleményében az Euromedic Diagnostics Magyarország (EDM).

 

Mint írják: "Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk immáron második alkalommal is elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt pácienseink és partnereink mindennapi választásához.
Az egészségmegőrzés és a prevenció elkötelezettjeként immáron több mint 20 éve szolgáljuk a magyar lakosságot képalkotó diagnosztikai vizsgálatokkal. Európa 15 országában 118 diagnosztikai központot működtető cégcsoportunk Magyarországon 11 diagnosztikai központot üzemeltet a kórházakkal szoros együttműködésben."

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják az EDM márka eddigi sikerességét és hitelességét.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet - áll az EDM közleményében.