Hazánkban tizenegy központot működtet az Európa tizenöt országában jelenlévő EDM.
Mint írják: "Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk immáron második alkalommal is elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt pácienseink és partnereink mindennapi választásához.
Az egészségmegőrzés és a prevenció elkötelezettjeként immáron több mint 20 éve szolgáljuk a magyar lakosságot képalkotó diagnosztikai vizsgálatokkal. Európa 15 országában 118 diagnosztikai központot működtető cégcsoportunk Magyarországon 11 diagnosztikai központot üzemeltet a kórházakkal szoros együttműködésben."
A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják az EDM márka eddigi sikerességét és hitelességét.
A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet - áll az EDM közleményében.