Az üzleti világban is ritka kommunikációs eredményeket ért el az Országos Mentőszolgálat 2019-ben.
Az idei 600 közösségi posztunk a Facebook oldalunk közel 140 ezer aktív követőjén keresztül mintegy 70 milliós organikus elérést produkált (vagyis a mentők hírei, tanácsai hetente átlagosan 1,5 millió emberhez jutottak el). Társadalmi célú internetes-televíziós videóinkat (köztük az OMSZédok epizódokat és a karácsonyi videókat) pedig több mint 30 milliószor tekintették meg az érdeklődők. A gyermekek életmentő ismereteinek fejlesztése érdekében decemberben elindítottuk TikTok csatornánkat is, ami már az első hetekben közel egymillió elérést hozott a legfiatalabb internetezők körében - számolt be az eredményről a szolgálat a facebook oldalán.
Az Országos Mentőszolgálat a saját kezelésű közösségi média csatornáit azzal a céllal hozta létre, hogy a társadalmat bevonja az életmentésbe. A kommunikációs aktivitásainkért az Internet Hungary díj után idén újabb komoly szakmai elismerésekben (Ezüst Prizma díj, Nekem szól! Egészségértés díj) részesültünk, de a kommunikáció sikerét leginkább az bizonyítja, hogy az elmúlt időszakban az elsősegélynyújtók nagyobb tettrekészsége révén megduplázódott a sikeres újraélesztések száma Magyarországon - írták.