• nátha
    • Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

      Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

      Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

Szemléletformáló kampányt indítottak az egészséges táplálkozásért

Hírek 2025.06.11 Forrás: MTI
Szemléletformáló kampányt indítottak az egészséges táplálkozásért

A kampányuk célja, hogy tényekre alapozva helyreállítsák a bizalmat elsősorban az állati eredetű termékek iránt.

Az egészséges táplálkozásért indított országos szemléletformáló kampányt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK), hogy hitelesen mutassa be az állati eredetű termékek jelentőségét, cáfolja a velük kapcsolatos tévhiteket, és párbeszédet kezdeményezzen a fogyasztók és a hazai élelmiszertermelők között - közölte a kamara szerdán az MTI-vel.

A "Tények ízekre szedve" című, júniustól novemberig tartó kampány a hús, a tejtermékek és a tojás egészséges táplálkozásban betöltött szerepét, valamint a felelős állattartás fenntartható gyakorlatait helyezi középpontba, miközben rávilágít a magyar mezőgazdaság társadalmi és gazdasági jelentőségére.

Rámutattak, hogy az ismeretterjesztő tartalmak között szerepelnek videósorozatok, riportok, szakértői interjúk és cikkek, amelyek szakmailag megalapozott információkkal segítik a közönséget eligazodni a táplálkozással, az állattenyésztéssel és a húsfogyasztással összefüggő kérdésekben.

A kampányhoz csatlakozott Szabó Adrienn dietetikus, aki a tudományos alapokat biztosítja, míg a kamara agrárszakértői a gazdálkodási folyamatokat mutatják be közérthető módon. A kampány arca pedig Szécsi Zoltán, háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó.

A közlemény idézte Papp Zsolt Györgyöt, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökét, aki elmondta, az agrárium a mindennapok láthatatlan alappillére - nélküle nem kerülne étel az asztalra. Ha nem lenne mezőgazdaság és állattenyésztés, nem lenne mit enni, hiszen minden falat valahol egy gazda keze nyomát viseli.

A kampányuk célja, hogy tényekre alapozva helyreállítsák a bizalmat elsősorban az állati eredetű termékek iránt, valamint, hogy hosszú távú párbeszédet teremtsenek az agrárium szereplői és a társadalom között.

Az online térben, különböző közösségimédia-felületeken, videós tartalmakkal, influenszerek közreműködésével valósul meg a kampány, amelyről további információ a www.tenyekizekreszedve.hu oldalon olvasható.