• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

A kórházi személyhívók beszüntetését sürgetik

Lapszemle Forrás: sg.hu

Rémisztő, hogy emberek élete egy 50 éves technológiától és elavult munkafolyamatoktól függhet.

Az egészségügyi IT biztonsági termékeket forgalmazó Imprivata kampányt indított a közösségi médiumokban és arra bátorítja az egészségügyi szolgáltatókat, hogy használják ki a 21. század kommunikációs technológiái által kínált lehetőségeket és a kórházakban kommunikációs célokra használt személyhívókkal kapcsolatos kockázatokra kívánja felhívni a figyelmet. Egy sor humoros videóval, amelynek főszereplője Page Boy, egy bosszantó, minden lében kanál, semmire sem jó pasas, aki folyamatosan bajba sodorja az egészségügyben dolgozókat és a betegeiket, az Imprivata gunyoros képet fest azokról az intézményekről, amelyek 2016-ban még mindig ragaszkodnak a már rég idejét múlt személyhívó használatához - írta az sg.hu.

"Az egészségügy az utolsó ágazat a világon, amelynek képviselői még személyhívót használnak szakmai kommunikációs célokra. A digitális kommunikációs eszközök több mint tíz évvel ezelőtti megjelenése óta az olyan készülékeket, mint a személyhívó vagy a fax, már sehol sem használják, különösen olyan környezetben nem, mint a kórházak, ahol kulcsfontosságú a valós idejű, zökkenőmentes kommunikáció" - magyarázta Ed Gaudet, az Imprivata Cortext Products Group vezérigazgatója. "Sajnos rengeteg kórház van, amelyekben még mindig a személyhívó az alapvető kommunikációs eszköz, és őszintén szólva rémisztő, hogy emberek élete egy 50 éves technológiától és elavult munkafolyamatoktól függhet."