Rémisztő, hogy emberek élete egy 50 éves technológiától és elavult munkafolyamatoktól függhet.
Az egészségügyi IT biztonsági termékeket forgalmazó Imprivata kampányt indított a közösségi médiumokban és arra bátorítja az egészségügyi szolgáltatókat, hogy használják ki a 21. század kommunikációs technológiái által kínált lehetőségeket és a kórházakban kommunikációs célokra használt személyhívókkal kapcsolatos kockázatokra kívánja felhívni a figyelmet. Egy sor humoros videóval, amelynek főszereplője Page Boy, egy bosszantó, minden lében kanál, semmire sem jó pasas, aki folyamatosan bajba sodorja az egészségügyben dolgozókat és a betegeiket, az Imprivata gunyoros képet fest azokról az intézményekről, amelyek 2016-ban még mindig ragaszkodnak a már rég idejét múlt személyhívó használatához - írta az sg.hu.
"Az egészségügy az utolsó ágazat a világon, amelynek képviselői még személyhívót használnak szakmai kommunikációs célokra. A digitális kommunikációs eszközök több mint tíz évvel ezelőtti megjelenése óta az olyan készülékeket, mint a személyhívó vagy a fax, már sehol sem használják, különösen olyan környezetben nem, mint a kórházak, ahol kulcsfontosságú a valós idejű, zökkenőmentes kommunikáció" - magyarázta Ed Gaudet, az Imprivata Cortext Products Group vezérigazgatója. "Sajnos rengeteg kórház van, amelyekben még mindig a személyhívó az alapvető kommunikációs eszköz, és őszintén szólva rémisztő, hogy emberek élete egy 50 éves technológiától és elavult munkafolyamatoktól függhet."