A regisztrációtól kezdve a maszkviselésig terjed a szabályszegések sorozata, írja esettanulmányában egy brit pincérnő.
A koronavírus-járvány kihozza az emberekből a bunkóságot - legalábbis ezt tapasztalta egy brit pincérnő, aki esettanulmányban írta le a vendégek viselkedését. A regisztrációtól kezdve a maszkviselésig terjed a szabályszegések sorozata, amelyek közös vonása, hogy nincsenek tekintettel a vendéglők személyzetére, idézi a Napi.hu.
Általában szeretek emberek között dolgozni, ám ez a visszájára fordul, ha a engem hibáztatnak azért, mert be kell tartani a járvánnyal kapcsolatos biztonsági szabályokat. Így fakadt ki a Guardianon megjelent cikkében egy brit pincérnő, aki nem árulta el a nevét. A pincérek munkája a legjobb időkben is nehéz, hiszen későig kell dolgozni, fizikailag szörnyen fárasztó és egyes vendégek hajlamosak arra, hogy a pincéren vezessék le az összes sérelmüket, amit máshol, a munkában, a közlekedés során vagy otthon elszenvedtek.
Összhangban az országos előírásokkal mindössze néhány szabály betartását kérték vendégeiktől. Regisztráljanak egy mobilalkalmazás segítségével, hogy segítséget adjanak a fertőzöttek esetleges kontaktkutatásához, hordjanak maszkot, ha belépnek a vendéglő zárt terébe és maradjanak ülve az asztaluknál, amíg kiszolgálják őket. A Guardian cikkírója remélte, hogy könnyebb lesz a munkája annak köszönhetően, hogy hat főben maximálták a társaságok létszámát.
Az egyszerű szabályok betartása, azonban nem bizonyult egyszerűnek.