• nátha
    • Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

      Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

      Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

Elküldte a fülfájós betegeket, kirúgták a doktornőt

Lapszemle 2025.05.14 Forrás: gyerekszoba.hu
Elküldte a fülfájós betegeket, kirúgták a doktornőt

A válasz, amire talán álmában sem gondolt senki, meglepően hamar megérkezett: a bepanaszolt orvost azonnali hatállyal menesztette a szakrendelő vezetősége. 

A városi Facebook csoportban számolt be egy budaörsi páciens arról, milyen negatív tapasztalatot szerzett az Egészségügyi Központban, ahol ingyenes ellátásban részesülnek az oda érkezők. Bejegyzésére nemcsak az ott élők kapták fel a fejüket, hanem az intézmény vezetősége is reagált, ráadásul nem csak egy sablonos válaszlevéllel! - írta a gyerekszoba.hu.

Mint a beteg írta, füldugulással kereste fel a 8-tól 14 óráig tartó szakrendelést, ahova néhány nappal későbbre volt ugyan időpontja, ám a  helyzet annyit rosszabbodott időközben, hogy fájdalmára hamarabb szeretett volna megoldást találni. "A recepción gond nélkül elirányítottak a rendelőhöz. Leültem, és a recepción adott tanács mentén vártam, amíg kijön az asszisztens és beszélek vele. Addigra jött egy újabb páciens, aki szintén nem volt regisztrálva. Amikor nyílt az ajtó jeleztük ottlétünket, mire az orvosnő meglehetősen rossz stílusban jelezte, hogy hozzá még jönnek, egyébként is sok a beteg és miért nem jövünk reggel 8-ra az akut problémáinkkal. A hölgy elmondta, hogy nem tudott, mert tanított, én pedig munkából jöttem, tehát nem volt opció a reggel 8.” A  doktornőt ez egyáltalán nem érdekelte, azt mondta, ő márpedig nem fogad, és ha akkora a baj, akkor miért nem megyünk a fájdalomabulanciára. Mikor jeleztük, hogy a munkaideje 14:00-ig tart és még csak 13:15 van, azt válaszolta, hogy akkor sem, és nyugodtan menjünk panaszkodni az igazgatóhoz.

A fájdalomambulancián mondták, hogy kezelni nem tudnak, csak vizsgálni, de egyébként sem értik, hogy a doktornő miért küldött át minket hozzájuk. A recepción kérdeztük, hogy lesz-e még a doktornőnek páciense, azt mondták, hogy nincs mára több előjegyzés.”

„Nem extra szolgáltatást kértünk az ott lévő tanárnővel, hanem ellátást, munkaidőben… Az, hogy a doktornő gyakorlatilag maga mondta, hogy nyugodtan menjünk panaszkodni az igazgatóhoz, felvet néhány kérdést. Egyrészt, hogy valószínűleg senkit nem érdekel egy-egy panaszkodó páciens".

Balázs ennek ellenére mindezt megírta a vezetőségnek is, amire a kommentelők is biztatták. A válasz, amire talán álmában sem gondolt senki, meglepően hamar megérkezett. A Budaörsi Egészségügyi Központ többek között a következőt írta: „Ezúton is szeretnénk elnézést kérni a Budaörsi Egészségügyi Központban szerzett kellemetlen tapasztalatai miatt. A Budaörsi Egészségügyi Központ és a TritonLife vezetősége elkötelezett a magas színvonalú betegellátás biztosítása mellett, és az ilyen jellegű munkavégzést, valamint magatartást semmilyen formában nem tolerálja.

A vezetőség az eset azonnali kivizsgálását követően úgy döntött, hogy az érintett orvost azonnali hatállyal meneszti.” 

Továbbiak a teljes beszámolóban