• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

Hatalmas üzletté nőtte ki magát a Mikulás

Lapszemle 2018.12.03 Forrás: vg.hu
Hatalmas üzletté nőtte ki magát a Mikulás

Egyre népszerűbbek a hozzáadott cukrot nem tartalmazó édességek, valamint a paleo- és a diabetikus csokoládék.

A csokoládémikulás az ünnepi szezon favoritja: már tavaly is 435 tonna, több mint 8 millió darab fogyott belőle – közölte a Világgazdasággal a Nielsen piackutató. Szezonális édességre az elmúlt évben csaknem 4 milliárd forintot költöttek a magyarok, ami 686 tonnának és 11 millió tételnek felel meg. A csokoládémikulások piaci részesedése 62 százalék volt tavaly, az egyéb csokoládéfiguráké (például csizma, hóember, angyal) 13 százalék, és az ajándékcsomagok fedik le az ünnepi édességszezon 11 százalékát. De az adventi naptárak is népszerűek: tavaly 350 ezer darabot értékesítettek 235 millió forintért. A tavaly eladott szezonális édességek 87 százaléka tejcsokoládé volt, a fogyasztók 46 százaléka hipermarketekből szerezte be a kívánt édességet - írja a vg.hu.

Az ünnepek idején kétszeres forgalomnövekedés várható a kategóriában – közölték a Tescónál. Egyre inkább a prémium-, magasabb kakaótartalmú termékeket választják a vásárlók, a bevonókat szinte teljesen elhagyták. Egyre népszerűbbek a hozzáadott cukrot nem tartalmazó édességek, valamint a paleo- és a diabetikus csokoládék. Az üzletláncban hatvanféle csokoládémikulás kapható, a 300–500 forintosak a legkeresettebbek. A fogyasztók emellett 13 különböző adventi kalendárium és 23-féle Mikulás-csomag közül választhatnak.

Legolvasottabb cikkeink