A jelentkezők május 30-tól négy héten keresztül négy témában fejleszthetik ismereteiket az interneten.
Lesújtó eredményre jutott tavaly a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) abban a reprezentatív felmérésben, amelyből kiderült, a fogyasztók alig több mint másfél százaléka vallja magát tájékozottnak az e területen felmerülő kérdésekben. Márpedig tudatos vásárlási szokásokkal és az alapvető fogyasztói jogok ismeretében nagyon sokat tehetünk nemcsak egészségünkért és környezetünkért, de költségeink csökkentéséért is – hívta fel a Magyar Idők figyelmét az NFH annak a ma induló szemléletformáló kampánynak a kapcsán, amely napi öt percben együttműködésre hívja a lakosságot a hatóság közösségi internetes oldalain - írta a magyaridők.hu.
A felhívás szerint a június 26-ig tartó kampányhoz bárki csatlakozhat, aki úgy érzi, szeretne tudatosabb fogyasztóvá válni, ami annyit tesz: kis odafigyeléssel, megfontolt választásokkal felelősen óvja egészségét és környezetét, tapasztalatait pedig nem tartja meg magának. A kampány részletei a teljes cikkben