• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Indul a kihívás hónapja a fogyasztóvédelemben

Lapszemle Forrás: magyaridok.hu

A jelentkezők május 30-tól négy héten keresztül négy témában fejleszthetik ismereteiket az interneten.

Lesújtó eredményre jutott tavaly a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) abban a reprezentatív felmérésben, amelyből kiderült, a fogyasztók alig több mint másfél százaléka vallja magát tájékozottnak az e területen felmerülő kérdésekben. Márpedig tudatos vásárlási szokásokkal és az alapvető fogyasztói jogok ismereté­ben nagyon sokat tehetünk nemcsak egészségünkért és környezetünkért, de költségeink csökkentéséért is – hívta fel a Magyar Idők figyelmét az NFH annak a ma induló szemléletformáló kampánynak a kapcsán, amely napi öt percben együttműködésre hívja a lakosságot a hatóság közösségi internetes oldalain - írta a magyaridők.hu.

A felhívás szerint a június 26-ig tartó kampányhoz bárki csatlakozhat, aki úgy érzi, szeretne tudatosabb fogyasztóvá válni, ami annyit tesz: kis odafigyeléssel, megfontolt választásokkal felelősen óvja egészségét és környezetét, tapasztalatait pedig nem tartja meg magának. A kampány részletei a teljes cikkben