• nátha
    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Látványos változás: 3 liter folyadék egy hónapon át

Lapszemle Forrás: delmagyar.hu

Nemrég zárult a LifeTilt blog három liter naponta kampánya.

Az egy hónapon át tartó kezdeményezés során az ötletgazdák 13 jelentkezőt követtek nyomon a Facebookon, de több száz ember életét változtatták meg. Sokan a játék vége óta is folytatják új életmódjukat. – Novemberben jött az ötlet, hogy szervezünk egy kampányt egy angol újságírónő példájára. Magunk sem gondoltuk, hogy felhívásunkra majdnem ezren jelentkeznek, közülük 13 embert választottunk ki – mesélte a szegedi Békési Orsolya. A fiatal lány az életmóddal foglalkozó LifeTilt blog szerkesztőjének, Balogh Tamásnak a társa, ők ketten együtt kezdeményezték a 3 liter folyadék naponta elnevezésű kampányt, ami december közepén ért véget – olvasható a delmagyar.hu portálján.

A kampány kezdeményezői elmondták, rengeteg üzenetet kaptak olyanoktól, akik saját maguktól kezdtek bele a kampányba, olyanoktól, akiket nem tudtak beválasztani a 13-ba. Nemrég összegezték az eredményeket, átnézték a képeket, több száz ember csatlakozott, akik arról számoltak be, hogy folytatják ezt az életmódot

A 13 ember november közepén töltött fel képet saját arcáról az Orsolyáék által szerkesztett Facebook csoportba, utána folyamatosan beszámoltak a tapasztalt változásokról.

Szervezetünk napi 2-3 liter folyadékot igényel, ennek összetételére, a folyadékfogyasztás jelentőségére azonban jóval kevesebbet gondolunk – emelte ki Orsolya.

Ezt a tanácsot fogadta meg Tőke Andrea is, a 13 résztvevő egyike. - Sokaknál olvastam, hogy a sok víztől nem ettek annyit, mert nem voltak éhesek. Ez nálam pont fordítva történt. Többet eszek, mint a kampány elkezdése előtt. A hatása pedig nagyon jó. A bőröm érezhetően puhább lett, azóta energikusabb vagyok. Ezek után is szeretném magam szinten tartani – tette hozzá Andrea, aki elhatározta, hogy továbbra is folytatja a kampányt, minden nap napi három liter vizet iszik majd. Mint mondta, a kampány végeztével is folytatja ezt az életmódot, de a a Facebook csoport több tagja is hasonlóról számolt be.

A LifeTILT csapat nem áll le a kreatív ötletekkel. A Facebookon újabb csoportot hoztak létre, ami az egészségesebb iskolai étkeztetéssel foglalkozik, támogatják a menzareformot – jegyzi meg a portál.