Azt a benyomást kelthették, hogy a szolgáltatás az emberi szervezetre nem káros a GVH szerint.
A Gazdasági Versenyhivatal versenyfelügyeleti eljárást indított a KiwiSun szolárium franchise hálózatot üzemeltető Fox Consulting Kft.-vel szemben, írja a 24.hu.
A hatóság úgy véli, hogy a vállalkozás „zöld bioszoláriumot” népszerűsítő kereskedelmi kommunikációival megsérthette a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát.
A KiwiSun szoláriumok népszerűsítésének üzenetei azt a benyomást kelthették, hogy a szolgáltatással az emberi szervezetre nem káros, vagy kevésbé káros módon barnulhatnak. A cég ezzel egyben azt a látszatot is kelthette, hogy szoláriumainak használata egészséges, így e szolgáltatás megkülönböztetett, egyedi jellegű a magyar piacon.
A GVH valószínűsíti, hogy a vizsgált reklámokban megalapozatlanul, a fogyasztók megtévesztésére alkalmas módon használtak állításokat.