• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Megtévesztő lehet a zöld bioszolárium

Lapszemle 2019.03.02 Forrás: 24.hu
Megtévesztő lehet a zöld bioszolárium

Azt a benyomást kelthették, hogy a szolgáltatás az emberi szervezetre nem káros a GVH szerint.

A Gazdasági Versenyhivatal versenyfelügyeleti eljárást indított a KiwiSun szolárium franchise hálózatot üzemeltető Fox Consulting Kft.-vel szemben, írja a 24.hu.

A hatóság úgy véli, hogy a vállalkozás „zöld bioszoláriumot” népszerűsítő kereskedelmi kommunikációival megsérthette a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát.

A KiwiSun szoláriumok népszerűsítésének üzenetei azt a benyomást kelthették, hogy a szolgáltatással az emberi szervezetre nem káros, vagy kevésbé káros módon barnulhatnak. A cég ezzel egyben azt a látszatot is kelthette, hogy szoláriumainak használata egészséges, így e szolgáltatás megkülönböztetett, egyedi jellegű a magyar piacon.

A GVH valószínűsíti, hogy a vizsgált reklámokban megalapozatlanul, a fogyasztók megtévesztésére alkalmas módon használtak állításokat.