Elől egy Traxx villanymozdony, mögötte a MÁV-Start saját fejlesztésű Bpmz 20-91 401-es és 400-as pályaszámú IC+ személykocsija Gödöllő állomás királyi váróterme előtt, az ünnepélyes forgalomba helyezés előtti napon. Az „illetékes elvtárs" büszkén sorolta: a járművek légkondicionáltak, elektromos csatlakozókkal és wifivel, kamerákkal, GPS-alapú utastájékoztatási rendszerrel is felszereltek... Egy kis bibi azonban van velük, erről ugyan nem szólt: az IC+ vagonok nem felelnek meg a mozgáskorlátozottak esélyegyenlősége biztosítását előíró uniós szabályoknak. A kocsik ajtaján ugyanis nem férnek be a kerekesszékesek. A MÁV szerint azonban ez nem érdemi probléma, az új másodosztályú kocsik tervezésénél ugyanis eleve nem számoltak kerekesszékkel utazókkal
– olvasható röviden a Népszava – online oldalán.