• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Miniszteri dicséret a rendelőintézetnek

Lapszemle Forrás: Új Néplap

A szakmában dolgozók úgy értékelik, hogy a körülményekhez képest a lehető legjobban végezzük a munkánkat.

A Hetényi kórház rendelőintézetére óriási teher nehezedik. Hozzájuk érkezik a háziorvosok által beutalt járó betegek többsége, az itt dolgozók fogadják mindazokat, akiknek szakorvosi ellátásra van szükségük. Áldozatos munkájukat a Nemzeti Erőforrás Miniszter Elismerő Oklevele kitüntető címmel ismerték el.

- Ez a díj a rendelőintézet egész kollektívájának szól, s túlzás nélkül mondhatom, hogy óriási megtiszteltetést jelent - mondta dr. Mózer Erzsébet, az intézet vezető főorvosa. — Ez az elismerés azt jelzi számunkra, hogy a szakmában dolgozók úgy értékelik, hogy a körülményekhez képest a lehető legjobban végezzük a munkánkat. Az itt dolgozók az utóbbi években nagy gondot fordítottak arra, hogy minél jobb kapcsolatot alakítsanak ki az alapellátásban dolgozókkal és a kórházi osztályokkal egyaránt. Ezzel nem csak saját dolgukat könnyítik meg, de a páciensek is sokat profitálhatnak belőle – fejtette ki.

Amint a főorvosnő kiemelte, a legfontosabb számukra, hogy minél betegközpontúbbá tegyék a rendelőintézetet, ennek érdekében szinte minden szakrendelés előjegyzéssel működik már. - Korábban már egy véleményládát is kihelyeztünk és nagy örömünkre sokan jelezték ily módon esetleges problémáikat - tette hozzá dr. Mózer Erzsébet. - Emellett sokan fejezik ki köszönetüket, dicsérik a segítőkészséget, ami természetesen igen jóleső érzés mindannyiunk számára. Ugyanakkor természetesen senki sem lehet maradéktalanul elégedett, hiszen nálunk is emberek dolgoznak, akik hibázhatnak. Törekszünk azonban arra, hogy minél többen távozzanak tőlünk elégedetten, egészségesebben – tette hozzá.