A házhoz szállítás királya a pizza, mégpedig a vastag tésztás ananászos-sonkás változat.
Míg 2009-ben az e-kereskedelmi forgalom hazánkban kevesebb, mint 100 milliárd forint volt, és ennek 13 százalékát tette ki az internetes élelmiszervásárlás, a tavalyi, több mint 200 milliárdos online forgalomból már 14%-ot hasított ki az ágazat – írja a NRC piackutató adatai nyomán a Világgazdaság – online.
A Falatozz.hu úgy döntött: versenyt hirdet a hozzá hasonló házhoz szállító portálok, illetve éttermek között. A kedvencekre a kiazevetterme weboldalon lehet szavazni, november 1-jétől 31-ig. A megmérettetés meghirdetése apropóján a Falatozz.hu egy felmérést is végzett, hogy megmutassa, saját tapasztalatai alapján mit is eszik „online" a magyar.
Nos, a házhoz szállítás királya a pizza: a megrendelők kétharmada rendelt már legalább egyszer pizzát. De nem akármilyet: kétszer annyian kérik vastag tésztával a pizzájukat, mint vékonnyal. A magyaros pizza viszont csak a második helyen végzett, az abszolút kedvenc az ananászos-sonkás Hawaii. A második legnépszerűbb étel a házhoz rendeltek közül a gyros és a desszert, csak ez után következnek a frissen sültek és a hamburger.
A desszertek között torony magasan a palacsinta vezet, a második a gesztenyepüré, a harmadik fej-fej mellett a baklava és a somlói galuska, de a mákos guba, a tiramisu és a gofri is kedvelt édesség – sorolja a portál.