• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

OMSZ: Megvannak a 2019-es számok

Lapszemle 2019.12.30 Forrás: OMSZ FB
OMSZ: Megvannak a 2019-es számok

Az üzleti világban is ritka kommunikációs eredményeket ért el az Országos Mentőszolgálat 2019-ben.

Az idei 600 közösségi posztunk a Facebook oldalunk közel 140 ezer aktív követőjén keresztül mintegy 70 milliós organikus elérést produkált (vagyis a mentők hírei, tanácsai hetente átlagosan 1,5 millió emberhez jutottak el). Társadalmi célú internetes-televíziós videóinkat (köztük az OMSZédok epizódokat és a karácsonyi videókat) pedig több mint 30 milliószor tekintették meg az érdeklődők. A gyermekek életmentő ismereteinek fejlesztése érdekében decemberben elindítottuk TikTok csatornánkat is, ami már az első hetekben közel egymillió elérést hozott a legfiatalabb internetezők körében - számolt be az eredményről a szolgálat a facebook oldalán.

Az Országos Mentőszolgálat a saját kezelésű közösségi média csatornáit azzal a céllal hozta létre, hogy a társadalmat bevonja az életmentésbe. A kommunikációs aktivitásainkért az Internet Hungary díj után idén újabb komoly szakmai elismerésekben (Ezüst Prizma díj, Nekem szól! Egészségértés díj) részesültünk, de a kommunikáció sikerét leginkább az bizonyítja, hogy az elmúlt időszakban az elsősegélynyújtók nagyobb tettrekészsége révén megduplázódott a sikeres újraélesztések száma Magyarországon - írták.