• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Személyes egészség-menedzser szolgáltatás

Lapszemle Forrás: Világgazdaság

A betegek elvesznek a rendszerben, nincs, aki megszervezze a számukra szükséges ellátást.

A FINEXT Startup Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. több mint kétszáz millió forintot fekte-tett be egy új egészségügyi szolgáltatás, a Doktor24 rendszert működtető cégbe, a 7x24 Egészségkártya Kft-be. A start up vállalkozás elmúlt években kifejlesztett és a gyakorlatban már bizonyított ügyfél-kiszolgálási know-how-ja egyedülálló a hazai egészségügyben – ismertette a Világgazdasággal Zsolnai Gábor, az cég vezetője.

A szolgáltatás, amelynek piacra lépése napokon belül várható, tulajdonképpen egy strukturált, személyes egészség-menedzser szolgáltatás. Ez a magyarországi egészségügyi piacon hiánypótló, úgynevezett integrátori szolgáltatást jelent.

Mint a cégvezető fogalmazott, az állami egészségügyi ellátórendszer nehezen átlátható, a fizetőképes keresletet követő, minőségi szolgáltatásokat kínáló vállalkozások pedig szórványosan, szervezetlenül vannak jelen a piacon. A betegek elvesznek a rendszerben, nincs kitől naprakész információt kapniuk, nincs, aki megszervezze a számukra szükséges ellátást.

Ezt a munkát végzi el az integrátor, amely a gyakorlatban tehát tanácsadó, valamint betegirányítási, betegút-szervezési feladatokat lát el, beleértve a non-stop tanácsadást, az elektronikus beteg-életút-archívumot, a betegirányítást, az időpontfoglalást, az oltóközpontot és a különféle szűrővizsgálatokat, valamint a betegszállítást.