• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Zsugorodott a magyar hirdetési piac

Lapszemle Forrás: Napi Gazdaság

A hirdetői toplistán egyre több a gyógyszeripari szereplő.

A listaáras reklámköltés 3,4 százalékkal csökkent az elmúlt évben − derül ki a Napi Gazdaság idézte Kantar Media adataiból, ám a tényleges visszaesés ennek a többszörösére tehető. A tévés piac szereplői 15−20 százalékos mínuszról beszélnek a saját médiatípusukban, amit nem valószínű, hogy ellensúlyozni tudtak az évek óta egyre szűkülő print vagy az egyik országos adóját éppen tavaly elvesztő rádiós piac bevételei.

A mérleget némiképp javítja az online és a köztér: az előbbi display-bevételei a médiatulajdono-sok és sales house-ok bevallása szerint 11 százalékkal nőttek 2011-hez képest, az utóbbi pedig stagnált.

A hirdetői toplistán egyre több a gyógyszeripari szereplő, és egyre hátrébb szorulnak a telekomcégek és a bankok, autós céggel pedig a 43. helyen találkozunk először. A Teva Magyarország a 39. helyről a hetedikre lépett előre, amihez hasonlót az elmúlt években nem nagyon láttunk. A háttérben a tavalyi év legnagyobb márkabevezetése, pontosabban újrabevezetése áll: 14 év szünet után a Wick termékcsalád visszatért a patikákba és a médiába. A szeptemberben indult kampányra listaáron több mint 2 milliárd forintot költött a Teva.