A pácienseknek nyújtott teljes körű, személyre szabott szolgáltatásokat díjazták.
A Budai Egészségközpont, Magyarország egyik vezető magánegészségügyi intézménye idén is Superbrands díjat kapott. A szakmai szempontok alapján odaítélt díj a pácienseknek nyújtott teljes körű, személyre szabott szolgáltatások, a megbízhatóság, valamint a felelősségteljes munkavégzés elismerését jelenti.
„A Superbrands 2013 díj visszajelzés számunkra, hogy jó úton haladunk. Szolgáltatásinkat folyamatosan bővítjük annak érdekében, hogy minden páciensünk megtalálja a számára legmegfelelőbb kezelési módot. Az egyéni igényeinek megfelelő, magas minőségű és személyre szóló egészségügyi ellátás mellett például idén februártól a Selfness programunk keretében életvezetési tanácsokkal és speciális terápiák alkalmazásával segítjük hozzá pácienseinket a testi-lelki egészségük, azaz életminőségük javításához" – mondta Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.
A Superbrands program az elmúlt másfél évtizedben a világ legjelentősebb márkaértékelési- és díjazási rendszerévé vált, amely 90 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A díjat az ágazat elismert szakembereiből álló független és önkéntes zsűri ítéli oda, akiknek a legfőbb feladata annak biztosítása, hogy a Superbrands státuszt csak az arra érdemes márkák kaphassák meg. Magyarországon a marketingszakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői bizottság választotta ki a 2013-as év hazai fogyasztói Superbrandjeit.
A huszonegy tagú, független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottság értékelése idén kiegészült a GfK Hungária Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással is.