• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Sikeres kiállítókból lesznek a sikeres eladók

Hírek Forrás: Weborvos

Legnagyobb számban orvostechnikai, bortermelő vállalatok állítottak ki és jutottak így piachoz.

Jelentősen nőtt a düsseldorfi vásár piacszervező szerepe a nemzetközi üzleti életben tavaly. Ezt tükrözi a Messe Düsseldorf vásártársaság 335 millió eurós árbevétele, amelynek 38 százalékát Németországon kívül rendezett vásárokkal érték el. A 2009. évi 256 millió euróhoz képest az árbevétel azért nőtt rendkívül nagy arányban, mert akkor a szakvásárok gyakorisága alapján kevesebb rendezvényt tartottak.

- A magyar vállalatok közül a különböző düsseldorfi szakvásárokon legnagyobb számban orvostechnikai, bortermelő, továbbá műanyag- és üvegipari vállalatok állítottak ki 2010-ben – tájékoztat Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf magyarországi képviselője. – Növelte a magyar cégek megjelenésének hatékonyságát, hogy közösségi standon mutatkozhattak be tavaly négy különböző düsseldorfi szakvásáron is. Magyarországról sok látogató is érdeklődik; a Rajna parti vásárváros pénztárainál a tavalyi 40 rendezvényen összesen 2800 magyar szakmai látogatót regisztráltak.

Hozzáteszi, hogy összesen 28 ezer vállalat állított ki és 1,4 millió látogató vett részt a düsseldorfi szakvásárokon múlt évben. Közülük legjelentősebb világkiállítás a Drupa (nyomdaipar), Interpack (csomagolóipar), K – (műanyag- és gumiipar), valamint MEDICA (orvostechnika).

A 2010-es üzleti évben a vásárszervező konszern adózás utáni éves eredménye 13,3 millió euró. Egy évvel korábban 19 millió euró veszteséget mutatott a mérleg. A német vásárvárosok forgalom szerinti rangsorában Düsseldorf Németországban a második, a HannoverMesse után.

A közeljövő kilátásairól Werner M. Dornscheidt, a düsseldorfi vásártársaság igazgatója bejelentette, hogy stratégiai orientációjuk nemzeti és nemzetközi szinten négy-öt százalékos növekedésre irányul. Függően a rendezvények ciklusától és az általános gazdasági fejlődéstől: - A gépgyártás területén már most is vitathatatlanul mi vagyunk az első számú vásártársaság a világon. 2015-ig ugyanazt akarjuk elérni a beruházási javak más düsseldorfi szakvásárainak fejlesztésében.

Rámutatott, hogy ha a gazdasági fejlődés Németországban és a legfontosabb piacokon stabil marad, akkor 2011-ben tovább nőhet a düsseldorfi vásártársaság bevétele és nyeresége.

További információk a BD-EXPO Kft honlapján