600 ezernél is több leértékelt árucikkel, például akciós Covid-teszttel készülnek.
Nemcsak a webáruházak rutinos látogatóinak, hanem a hagyományos bolti vásárlások híveinek is hozhat új tapasztalatokat az idén eddig az interneten felpörgő év végi bevásárlási szezon. Különösen népszerűek az árengedményes ajánlatok, a tömegvonzó hatás, az akciókra épülő black friday az előzetes várakozásokat is felülmúlja - írta a magyarnemzet.hu.
– Több fronton jelentkezik a járványhatás: a szájmaszkok fogytak az egyik legnagyobb arányban, illetve az otthoni barkácsoláshoz szükséges fúró-csavarozó gépek, szerszámok, amelyek a mobiltelefonokat is hátrébb szorították – jelezte friss tapasztalatait a november 13-án tartott áruházi kampánya után az Extreme Digital.
Az eMag azt közölte: 600 ezernél is több leértékelt árucikkel, például akciós Covid-teszttel készülnek, és az előrejelzések szerint minden eddiginél több, hárommillió látogatót várnak. Továbbiak a cikkben