• nátha
    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

Csaknem kétszázszor zavarták az alvást - fizettek

Lapszemle 2020.02.11 Forrás: vg.hu
Csaknem kétszázszor zavarták az alvást - fizettek

Tavaly október óta tizenöt légitársaságra szabott ki mélyalvási díjat a Budapest Airport Zrt.

Tavaly október óta szab ki a Budapest Airport mélyalvási díjat azokra, akik a főváros felett éjfél és hajnali öt óra között repülnek. Mostanáig tizenöt légitársaságra szabott ki mélyalvási díjat a Budapest Airport Zrt. (BUD) – közölte a társaság adatait a Világgazdaság megkeresésére az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).

A statisztikából kiderül, hogy az érintett légi közlekedési vállalatok összesen 176 olyan műveletet hajtottak végre, amely beleesett az úgynevezett mélyalvási – éjfél és hajnali öt óra közötti – időszakba.

Ezt egy négy hónappal ezelőtt bevezetett szabályozás – bizonyos kivételekkel – megtiltotta. Ezért a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető cég összesen 35,4 ezer euró (csaknem 12 millió forint) bírságot szabott ki a vállalatokra. Ezeket név szerint nem nevezte meg a BUD.

Az ITM arról is beszámolt, hogy a légitársaságok a teljes összeget befizették, és egyetlen esetben sem vitatták a számlán szereplő összeget. Ezt a tételt – amely a társaság légügyi hatóság által jóváhagyott, hivatalos díjszabályzatának részét képezi – kizárólag a Budapest Airport jogosult megállapítani.

2016 és 2019 között 1500 ingatlantulajdonos számára ajánlott fel a Budapest Airport ablakszigetelést 150 millió forint értékben, 2020-ban pedig újabb 1500 háztartás számára nyílik meg a lehetőség.