• nátha
    • Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

      Kevés bosszantóbb dolog van a náthánál

    • Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

      Kutatók vizsgálják komolyan, létezik-e férfinátha?

    • A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

      A nátha ellen a mai napig nem tudunk mit tenni

  • melanóma
    • Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

      Drámai mértékben nő a melanomás esetek száma

    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

  • egynapos sebészet
    • Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

      Polgármesteri nyílt levél: mikor működhet az egynapos sebészet Újbudán?

    • Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

      Egynapos sebészet Pakson: hamarosan újraindulhat az ellátás?

    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

Jövőre a szűrés kap társadalmi kampányt

Lapszemle Forrás: origo.hu

Fel kell térképezni, miért nem járnak szűrésekre az emberek, hogy megfelelően tudjunk érvelni a vizsgálatok fontossága mellett.

A Médiaunió Alapítvány kuratóriuma kiválasztotta 2017 társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta grémium ezúttal az egészségügyi szűrések fontosságára szeretné felhívni a felnőtt lakosság figyelmét - írta az origo.hu.

Médiaunió Alapítvány kapcsolatba lép a témában érintett szervezetekkel a kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében, ezt követően pedig – ingyenes, társadalmi felajánlású munkát kérve – pályázatot hirdet a kampány kreatív munkáinak elkészítésére és a PR-feladatok elvégzésére.

A korábbi években több mint 200 helyi és országos médium ajánlott fel évi félmilliárd forintnyi felületet egy-egy társadalmi célú kampány üzenetének eljuttatása érdekében - emlékeztet a lap.