• nátha
    • Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

      Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

    • Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

      Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

    • A felsőlégúti nyavalyák könnyen megkeseríthetik a karácsonyt

      A felsőlégúti nyavalyák könnyen megkeseríthetik a karácsonyt

  • melanóma
    • Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

      Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

    • 10 dolog, amit mindenkinek tudnia kell a melanomáról

      10 dolog, amit mindenkinek tudnia kell a melanomáról

    • A szemben és a köröm alatt is lehet rejtett melanóma      

      A szemben és a köröm alatt is lehet rejtett melanóma      

  • egynapos sebészet
    • Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

      Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

    • Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

      Felfüggesztették az egynapos sebészeti ellátásokat

    • Jövőre elkészül az egynapos sebészeti egység Kecskeméten

      Jövőre elkészül az egynapos sebészeti egység Kecskeméten

bogi

Orvos válaszol

Tisztelt Doktor ur
kérdésem akövetkezők lennének.
Antidepres gyógyszereket szedek.Lehet-e allergiás tünetei különböző ételekkel...

...
Elontril 300
Trititiko AC mg
Frontin 0,5
Ezenfelül vérnyomásgyógyszereket,melyek
Concor 2,5 mg
Nortivan HCT 12.5 mg -ost.
Azért érdekelne a válasz mert hallotam róla hogy bizonyos gyógyszrek ,és ételek okozhatnakm sullyos, illetve halálos rohamokat.


VÁLASZ


Kedves Olvasó!

Minden termék mellett van részletes betegtájékoztató, melyet feltétlen olvasson végig. A kezelőorvosa (aki ismeri az állapotát és elrendelte a gyógyszerek szedését) tudja teljes biztonsággal tájékoztatni az esetleges allergiás lehetőségekről.
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink