• nátha
    • Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

      Vazomotoros nátha – lehet, hogy ettől szenved hetek óta?

    • Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

      Ha a koronavírus nem lenne elég: épp mindenki náthás

    • Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

      Matematikai modellezés szerint náthává szelídülhet a koronavírus

  • melanóma
    • Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

      Melanoma: kevés ismeret, késői diagnózis

    • Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

      Melanoma: Jobb az esélye annak, aki nem egyedülálló

    • Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

      Friss kutatás: Több nő jár bőrgyógyászati szűrésre

  • egynapos sebészet
    • Egynapos sebészeti központ létesítése kezdődik Velencén

      Egynapos sebészeti központ létesítése kezdődik Velencén

    • Bővítéssel orvosolják a helyhiányt Budaörsön

      Bővítéssel orvosolják a helyhiányt Budaörsön

    • Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

      Jövő héttől ismét végezhető egynapos sebészeti ellátás

tápszerből keveset eszik

Orvos válaszol

Kedves Dr. Úr/Hölgy.
10 Hetes kisfiam 3000g-mal született, 2 hónaposan 4940g volt. A problémám az, hogy 6 hetes korától tápszert is kap, amiből az utóbbi 3 hétben nagyon keveset eszik...

...A súlya most 5060g. Napi hat étkezéssel maximum 80g / alkalom. Evés vége felé tekereg, sír, korog a hasa, löki ki az ételt a nyelvével folyamatosan nyom, és gyakran vissza is bukik. Próbálzam, 4 féle cumisüveget, 3 féle tápszert, Infakolt, Papaverint, Köményes teát, nem érzékelek javulást. A háziorvosunk ( nem gyermekorvos,mert az nálunk nincsen csak havonta egyszer ) írt fel neki Milumil Pregomin tápszert, de ebből sem fogy több. Szerintem nem felszívódással van baj, hanem a kis mennyiséggel. Mi okozhatja ezt? Kérem segítsen!
Hálás köszönettel


VÁLASZ


Nem írta melyik tápot eszi a baba, milyen a heti súlygyarapodása, széklete. Minimum ezen információk kellenének ahhoz, hogy érdemben válaszolni lehessen. Legjobb volna, ha gyermekorvosával beszélné meg a problémát, vélhetően másik tápszert kellene választaniuk.

Üdvözlettel dr.Sebő Zsuzsanna

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink