• nátha
    • Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

      Fújd ki rendesen! Minden a nátháról

    • Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

      Alvadásgátló mellett a nátha terápiája sem egyszerű

    • A felsőlégúti nyavalyák könnyen megkeseríthetik a karácsonyt

      A felsőlégúti nyavalyák könnyen megkeseríthetik a karácsonyt

  • melanóma
    • Ismeri a melanoma 15 rizikófaktorát?

      Ismeri a melanoma 15 rizikófaktorát?

    • A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

      A mesterséges intelligencia az anyajegyszűrésben

    • Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

      Segítenek a szűrőkampányok a melanoma felismerésében

  • egynapos sebészet
    • Duplájára nőtt az egynapos sebészeti ellátások aránya

      Duplájára nőtt az egynapos sebészeti ellátások aránya

    • Két és félszer több az egynapos műtét a győri Petz-kórházban

      Két és félszer több az egynapos műtét a győri Petz-kórházban

    • Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

      Egynapos ellátási egységet adtak át a pécsi szívcentrumban

terhesség - pigmentfoltok

Orvos válaszol

Tisztelt weborvos!
A terhességem során pigmentfoltos lett az arcbőröm, ami a szülést követően szépen elmúlt. A szoptatás után fogamzásgátlót kezdtem el szedni...

... (Desogestrol/Etinilösztradiol), és a foltok az első levél után újra megjelenték. A kérdésem az volna, hogy van-e értelme másik gyógyszert kérnem ,vagy minden antibébi tablettának ilyen hatása lehet?


VÁLASZ


Kedves Kérdező!

Nincs se bőrgyógyászunk, se nőgyógyászunk jelenleg. Mindenképpen beszéljen orvosával!
a szerk.

Lapszemle

Legolvasottabb cikkeink